پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226419
مايلي‌کهن: هتل اوين رفته‌ام و از چيزي نمي‌ترسم!
تاریخ انتشار : 1395/07/03 09:25:10
نمایش : 960
سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: گردن‌مان از مو باريک‌تر است اما اجازه نمي‌دهيم برخي افراد مشهور به مارمولک، سوسک و تارعنکبوت به وجهه شهرمان و استان گيلان خدشه‌ وارد کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد مايلي‌کهن پس از پيروزي 2 بر يک مقابل مس کرمان در نشست خبري گفت: ضمن عرض تبريک به مناسبت هفته دفاع مقدس، به خانواده عزيز جانبازان و شهدا تبريک مي‌گويم که با جان خودشان باعث شدند ما در آرامش زندگي کنيم. بايد يک تبريک جانانه هم به تيم ملي فوتسال و مربيان ارزنده‌شان بگويم. آنها نشان دادند که استعداد ايراني ناب است و اگر به آنها بها داده شود مي‌توانند استعدادشان را بروز بدهند.

وي ادامه داد: بازي با مس کرمان سخت بود، اين تيم شش مساوي داشت و تا به امروز باخت نداشت و يک پيروزي هم داشت. بازيکنان ملوان با دل و جان‌شان کار کردند و توانستند تماشاگران‌شان را خوشحال کنند. 2 گل خوب زديم و يک گل در دقايق نامناسب خورديم که در ادامه بازي توانستيم با هوش بازيکنان مسابقه را اداره کنيم و سه امتياز ارزشمند بازي را بگيريم.

سرمربي ملوان در مورد هواداران تيمش گفت: هواداران يار دوازدهم هر تيمي است و تمامي هواداران خوب بودند و دست‌شان درد نکنند اما يکي دو نفر هستند که در تمرين ملوان حضور پيدا کردند که فرهنگ‌شان در حد فرهنگ بالاي مردم گيلان نيست. يکي از آنها توهين کرده بود که از طريق مقام‌هاي قضايي پيگيري کرده‌ايم. استان گيلان هميشه به فرهنگ غني‌اش مشهور بوده اما يک عده تماشاگر نمي‌گويم تماشاگرنما اما تعدادشان زياد نيست اگر حرمت‌ها را زير پا بگذارند با آنها برخورد مي‌کنيم. دو سه تماشاگر بعد از تمرين بازي با گل گهر سيرجان حرکت ناشايستي کردند که اسامي‌شان هم معروف به مارمولک و سوسک و تارعنکبوت است، با اين امر مقابله مي‌کنيم و از هيچ چيز نمي‌ترسيم. گردن‌مان از مو هم باريک تر است اما اجازه نمي‌دهيم اين افراد به وجهه شهرمان و استان گيلان خدشه‌ وارد کنند. اين يک واقعيت است.

وي ادامه داد: من از چيزي نمي‌ترسم هتل اوين هم رفته‌ام از چيزي نمي‌ترسم. اگر اين افراد آگاه نشوند بقيه تماشاگران آنها را بيرون مي‌کنند و در جمع‌شان راه‌شان ندهند. بازيکنان ما اگر اخطار گرفته اخطار فني گرفته است نه اخطار توهين به داور، تيمي ما ريشه دار است و برخي نبايد فکر کنند همه کاره شهر هستند و شهر به اندازه کافي مدير و مسئول دارد و اين افراد از تار مارمولک و عنکبوت بيرون بيايند.

سرمربي ملوان در مورد اينکه اين تيم در خارج از خانه ضعيف نتيجه گرفته است گفت: ما خارج از خانه چند بازي پشت هم شکست نخورديم. نمي‌خواهم بهانه بگيرم. براي رفتن به سيرجان 18 ساعت در راه بوديم در مقطعي حتي پول هواپيما هم جور نمي‌شد. ما با اتوبوس راهي تهران شديم و 13- 14 ساعت در راه رسيدن به سيرجان بوديم. با وجود احداث يک ورزشگاه مدرن در سيرجان اما زمين چمنش سنخيتي با آن ورزشگاه زيبا نداشت و چمنش مثل موکت بود. البته بايد بگويم تيم ما 5 روز قبل از مسابقات استارتش خورد و نتايج خوبي تا الان گرفته ايم. يک برد و يک مساوي خارج از خانه هم داشتيم. در مجموع بله در خارج از خانه ضعيف‌تر از داخل خانه نتيجه مي‌گيريم و بايد اين مساله را حل کنيم.

مايلي‌کهن در مورد حضور در جام حذفي گفت: برخي دوستان مي‌گويند بهتر است با تمام توان در اين مسابقات شرکت نکنيم اما معتقدم اين مسابقات مثل مسابقات تدارکاتي مي‌تواند براي ما مفيد باشد و از بازيکنان جوان‌تر مي‌توانيم در آن استفاده کنيم.

وي در مورد وضعيت تيمش گفت: در مجموع بازيکنان ما خوب بودند و يک مسابقه سخت در سيرجان داشتيم و زمان استراحت تيم ما هم کم بود و بازيکنان ما با تمام وجودشان تلاش مي‌کنند و وقتي گل را در بازي امروز خورديم تيم ناخودآگاه به فکر حفظ نتيجه مي‌افتد حريف قابل قياس با ما نيست از نظر هزينه‌هايي که مي‌کند و يک تيم ليگ برتري است. اکثر بازيکنان اين تيم هم سال‌ها در کنار هم بازي کرده‌اند. مثل فرزاد حسين‌خاني،  و شهداد نژاد و بازيکناني مثل دغاغله و محسن دلير را هم گرفته‌اند و هزينه زياد کرده‌اند اما ما در تست بازيکن گرفته‌ايم. 

وي در مورد اينکه اردشير پورنعمت مدير آکادمي باشگاه ملوان شده، گفت:ارتباطي با من ندارد که بتوانم صحبت کنم. يک سفر در خدمت پورنعمت بودم و ايشان مدرس آسيا هم هستند و به مدير قبلي هم خسته نباشيد مي‌گويم.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html